Fjällen (och allt runt omkring)

2011.
Smakar på ordet men kan inte bestämma mig. Är det [tvåtusenelva] eller [tjugohundraelva]? Inte så speciellt men samtalet tas ändå upp vid årsskiftet :) jag sa 2010 [tvåtusentio] och kör nog samma med elva...

Det gamla och det nya deceniumet avslutades och inleddes med en fest utan krav på takt skulle man kunna utrycka det. Åkte med ledning av Erica Smeds till Täby och träffade folk från hennes kretsar. Mycket trevligt då det inleddes med middag för fyra, förfest spel med ytterliggare fyra till och massa snack och dans kvällen ut :) vid tolvslaget blev det att skåla och titta på raketerna på "tippen" i Täby! Synd på de dåliga vädret bara :/ Kvällen övergick till natt och sedan till tidig morgon innan festen dog rejält! Summa sumarum blev den lyckad till max och lite nytt folk att lägga på minnet :)

I skrivande stund befinner jag mig under en trappa i Stöten :) här åks det skidor till fullo. Mest utanför pistarna då de bjuds på mer äventyr där. Dessutom blir pisterna sönderkörda redan efter att dem hurtiga "klockan-08.55-åkarna" vart framme! Livsfarligt :p förutom skidor ägnar vi stor del till att sova, äta och spela kort. Imorgon är det onsdag och vi har en plan att besöka HC. På torsdag har vi sedan bowling inbokat :) någon av restrerande skiddagar ska vi åka till Sälen och köra ett dagsåk där. Mest för variationens skull :)


Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0