Tiden är räknad

Söndag, 26. Helgen är redan slut. Jag som tyckte att den började nyss. Så var det alltså inte. Helgen avverkades iallafall i Avesta, Dalarna där det bjöd upp till två tävlingar med J-cupen och Elitserien. På lördagen var det långdistans. Det regnade en hel del och termometern stannade på 9 grader. Det är en underbar sport jag håller på med. Förutom att det var skit långt till start så var det långt att springa i skogen och många kontroller att bomma, vilket jag gjorde. Banan tog hela dagen att springa (i verkligheten 90 min) och bit vis trodde jag aldrig att jag skulle få se mål igen. Så allvarligt var det kanske inte men banan sög och lika så skogen så no more Avesta tack! På kvällen käkade vi sedan pizza och tittade på Hitta Nemo, det var desto roligare :) På söndagen, idag alltså, var det raka motsatsen. Solen sken och det var faktiskt lite varmt. Dagens tävling var en sprint i Avesta city och utomstående delar. Riktigt rolig banan och bitvis klurig. Idag kom jag dessutom 27:a och kommer därför att få J-cup poäng. Det tackar man för :)

Helgen lika full som vanligt med tävlingar. Härligt! Nästa helg händer dock något av det ofattbara. INGEN TÄVLING!!! En sån här helg mitt i säsongen är sällsynta. Bara att ta för sig antar jag :) Mårten befinner sig dock i Turiket - passade mannen! Men det kanske är ett tecken på att mina vänner ska få ta del av min närvaro. :) Spännande!

Imorgon bitti blir det iallafall avresa till LSS. Skåpet är i bra skick och kängorna bör putsas men det hinner jag imorgon. Mårten kommer hem från Gotland idag, vilket är kul och en anledning till att LSS får vänta till imorgon :)

Nu blir det någon form av mat - få se vad kylskåpet har att erbjuda en afton som denna ;)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0