Det är ett stort hål i min plånbok...

Tyvärr är det inte så men det måste finnas någon realistiks anledning till varför pengarna alltid är slut! För några timmar sedan begav jag min ner till Uppsala City för att titta om jag hittade några studentskor ch någon kofta/kavaj ifall det är dåligt väder på dagen D. Jag kom nyss hem. Utan skor. Utan kavaj. Men ändå 400 kroner fattigare... Det är livsfarligt att handla kosmetika! Det är dyrt och man samlar på sig som fan vilket leder till att det blir ännu dyrare! Ja, ja.. Jag intalar mig själv att det är viktigt och det ligger nog en poäng det.

Dagens shopping:
- Maxfactor Masterpiece Wwaterproof mascara
- IsaDora Perfect Coverstick
- Depend Lösögonfransar
- Depend Lösnaglar
- Ögonskuggsborste by HM

Nu lämnar vi det stora mysteriet och övergår till dagen i ära. Idag klockan 08.30 hade jag nämligen nationella provet i Matte C. Det var svårt och kämpigt men jag tror det gick bra! Jag satt ca 3 h och jag tror det blev ett bra prov. Efter matten hade vi sedan lunch och då fick vi nog avnjuta våra sista portion sprödbakad fisk med potatis. Efter lunchen blev det sedan mitt andra nationella för dagen, det muntliga i Engelska B. Även det gick bra och jag tror Pelle blev nöjd :) Nu har jag bara en inlämning på religionen kvar sedan är jag helt fri från skolarbeten fram till studenten den 4:e juni!




Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0