Våren knackar på dörren

Så som solen skiner borde den vara här när som helst :) Dock ligger det 1 meter snö på backen vilket gör det lite ovårigt. Hur som helst! Måndag morgon, alltid en jobbig morgon, för vissa. Själv flög jag upp vid 7 tiden, helt pigg och utvilad. Härligt! Jag åt frukost i sängen med blicken på TV4 nyheterna. Sen begav jag mig till bussen och tro det eller ej, jag hann med en tidigare buss n vad planen var. Då har man inte bråttom. Sen var det dags att träna. Vi körde OL-intervaller i Eriksberg/Kåbo området idag men vi sprang även förbi vid Botaniska, Slottet och Universitetet. Rolig och jobbig träning men solen sken på oss så det var inge synd om oss egentligen. Som alla andar måndagar börjar jag sent så jag gick hem efter jag duschat och tittade på Prison Break med Mårten. Han är helt besatt av den serien! Sen blev det skola med lite samhäll och matte. Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå till Willys nu eller om ett tag?! Tror allt det blir nu :)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0