Solsken och snöpuls

Bara för att det är lördag innebär det inte sovmorgon och sedan ligga i soffan hela dagen. Inte en chans. I morse gick jag upp strax efter åtta och kände mig hyfsat pigg. I med frukosten och på med tävlingskläderna och sätta sig i bilen till Uppsala. På plats i Uppsala runt tio tiden träffade jag sedan Mårten som så tapper tagit sig ut till andra sidan stan för att titta på när jag tävlar. För er som vet vad orientering handlar om fattar direkt att han hade lite långtråkigt eftersom orientering inte är en ökänd publiksport. Som tur fanns det en varm klubbstuga som han kunde värma sig i medan jag pulsade runt i stadens alla snöhögar. Men tacka solen och det underbara vädret för att det var härligt att springa idag. Efter tävlingen for vi hem och Mårten hem till sitt. Nu kanske man ska byta kläder och plocka fram solstolen för en vistelse i det sköna :)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0