Överraskningar

Uppdateringarna på den senaste livstiden har ju inte vart på topp men se det som ett tecken att jag har haft mycket att göra :) I skrivande stund ligger jag i soffan och kollar på något pussel-program på tv3, det är ganska underhållande och jag är riktigt grym på att lösa orden :) Imorse var det längdskidor på planeringen, banan (Kung Björn spåret) var som förra veckan, mycket isig och det gick mycket fort. Dock håller dem på att skövla skogen så det var en hel del barr och kvistar en bit på spåret. Tejpvalla + barr = tvärstopp! Så det gick ju mindre på dem partierna men jag tog igen det där spåret låg i blank is. Ikväll är det OCAD kurs i klubbstugan, ska bli jätte roligt. Kunde det förut men har glömt allt så det känns bra med en uppfräschning av det minnet. Ska försöka hinna med och träna innan, men det får tiden avgöra :) Nu måste jag runda av för jag ska gå till skoldagens andra och sista del, nämligen 35 minuter engelska. Jobbigt!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0