Ja, jag lever

Senast man hörde något härifrån var i Portugal men bara så ni vet så har jag kommit hem för länge sedan! Hemresan gick mycket fint. 2 timmars försening i Lissabon blev till 3 timmars väntan i Frankfurt (bara!) Tanken var ju att vi skulle vara i Frankfurt i 5 timmar men så blev inte läget. Hur som helst, Frankfurt är en gigantisk flygplats, till och med störst i Europa... världen? Men någon storhet i flygplatsen mötts man inte av precis. Den bestod endast av massa gate gångar hit och dit. Något större shopping centrum fanns det inte utan det låg lite här och där. För att hitta lit mat fick vi bege oss utanför säkerhetskontrollen. Mycket otympligt eftersom man blev tvungen att packa upp datorn varje gång man gick igenom den. Så Frankfurt är inget jag rekommenderar.

Sen jag kom hem har inget spektakulärt hänt. Mårten kom hem till mig i fredags och vi åkte sedan till Uppsala på söndagen. Under helgen blev det lite Let´s Dance, snöskoteråkning, korvgrillning och melodifestivalen. Sen blev det ny vecka med en massa skola och det vanliga livet rullades sakta igång. Igår blev det en vistelse på stan då Mårten införskaffade sig en ny skjorta och t-shirt och jag fick med mig lite skor hem. :) Köpte ett par likadana vita skor som jag hade förra sommaren, tygskor, eftersom dem är helt nedgångna och slitna. Tänkte dock att det skulle vara tråkigt att bara köra vita skor en sommar till så jag köpte likadana modeller fast i svart och grått också. Skorna kommer ju såklart från H&M och ligger på ett pris på 129 kr. Dessutom hade jag 100 kr rabatt så det blev 3 par skor under 300 kr! Helt klart värt det! Och vet ni vad? Sommarens sko problem är redan löst :D

Angående bilder från Portugal så är dem påväg. Jag jobbar sakta men säkert på dem :) Nej, nu måste jag plugga lite samhällskunskap, har prov nästa vecka och jag har ett MVG att bygga upp!!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0