Direkt från Malmö

Halli Hallå norra Sverige (allt över Malmö alltså). Befinner mig sen några dagar tillbaka i Malmö för att kolla på SM i simning. Hittills har det gått bra för den lilla mannen, dock inga finaler men det hade han inte räknat med. Just nu sitter jag själv på Scandic där Mårten bor. Själv bor jag på ett vandrarhem med massa folk jag inte känner så jag spenderar hellre tiden här än där. Mårten är och äter lunch, därför är jag själv :P

Ikväll är det finalpasset, det sänds även live på SVT play ifall det finns någon intresserad själ där ute :) Skriver mer imorgon!

Mårten på 100 m rygg, bana 4

Kommentera tack!
Postat av: Jossan

Vilken fin blogg du har :)

2010-08-01 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0