Taggar och bullar.

... för tillfället är jag sjuk. Mycket lägligt eller hur man ska säga. Det ända positiva är att jag är sjuk nu och inte om två veckor då vi är i Portugal + att jag får äta massor av mat för det gör mig frisk. Jag anser att jag blev sjuk igår, ungefär samtidigt som Mårten for ner till Skåne, vilket inte var så kul. Om han ska vara någonstans just nu så är det här hemma med mig. Men jag tror faktiskt att dem inte flyttar på Junios SM för min skull. Kanke värt ett försök. Han återkommer iallafall på söndag natt/måndag (jag vet faktiskt inte men mellan söndag natt - måndag kväll) och förhoppningsvis har jag då blivit frisk.
Igår skramlade det in lite vuxen poäng hos mig. Jag befann mig nämligen på hyresrätts föreningens årstämma. Vad vi pratade om är jag inte säker på men det var mycket ekonomi och det var för det mesta bara att hålla med. Anledningen till att jag enbart befann mig där var för att vi ska få nya taggar till vår port och dem delades ut efter mötet. Dessutom man det enormt goda bullar till fika så det tackar jag också för. Taggar och bullar. Bra saker det.

Kommentera tack!
Postat av: Anonym

jag ska försöka kolla om det går att skjuta upp JSM en vecka så att jag kan komma hem och ta hand om dig nu när du är sjuk:)

2010-02-05 @ 16:00:15
Postat av: Amanda

Mårten, det är ingen idé, jag har redan pratat med dom och de lät inte som de ville flytta på det. Men de sa att de skulle ta upp frågan i deras kvällsmöte ikväll faktiskt :)

2010-02-05 @ 16:23:50
URL: http://ettparloparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0