Simning

Hejsan hejsan!

Idag är det lördag = ingen speciel dag egentligen. Klockan är för närvarande 09.45 och om 15 min drar JSM i Simning igår så jag ska börja ladda upp sidan för det så att jag kan se Mårten simma. Eller jag kan bara se tiderna men den är live tider så det gör det lite mer spännande. Idag simmar han 50 m rygg (vilket är den gren han satsar på) så förhoppningsvis kommer det gå jätte bra. Håller tummaren! Efter det är det bara en dam gren mellan innan han ska simma 4x100 m medly och han simmar då första sträckan som är ryggsim. Heja heja!!! Förhoppningsvis blir det final i båda grenarna ikväll :) Kör hårt Mårten!

Nej, nu är klockan 09.49, snart dags!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0