LSS

Idag fick jag ett stort brev med handskriven adress från LSS i Uppsala. Vad kan nu det betyda? De skrev iallafall i brevet att jag var välkommen på en informations dag på deras skola och att jag då kommer att få träffa mina framtida kompisar, min nya bostad och att vi kommer att få ta del av materialet. Låter mycket spännande tycker jag. Datumet för detta evenemang var den 24 april så det är långt dit, kommer dock missa en tävling för det. Det roliga i brevet var att vi kommer att få tam med oss skorna hem. Så att vi kunde börja gå in dem inför starten. Dock är ju skorna inte så där mega snygga och kanske inte de mest bekväma på sommarhalvåret så vi får se hur mycket promenad det egentligen blir i dem. :P

Luftstridsskolan, here I come!


Tänk om de låter oss flyga med i en sån här? :O  ;)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0