I natt i natt...

Sen det senaste inlägget har jag hunnit med en mängd saker. Efter skolan promenerade jag hem till lägenheten (5 min promenad) och där fann jag en på tårna glad pojkvän. Dock var det inte för att jag som person kom hem utan för att jag kom för för då fick han hugga in på de kvarvarande semlorna :P Han är rolig han! Sen började jag packa min stora träningstruck inför träning och tävlings resan i Portugal. Inatt/morgon reser vi från Arlanda till Lissabon via Zyrich (Shcweich)(stavning: ???). Vädret nere i Portugal verkar ligga på 10 - 15 grader med regn... Hmm, bättre än snö som här hemma iallafall. Dock var inte Mårten lika munter när jag höll på och packade. En vecka i Portugal är en lång tid, dessutom är det under sportlovet och det är svindyrt att ringa mellan Sverige och Portugal. Men vi får lösa det på ett smidigt och ekonomiskt sätt :)
Just nu är det OS på tv.

Kommentera tack!
Postat av: Sofie

Lycka till där nere :)

2010-02-18 @ 20:56:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0