Helg utan älg

Det är fredag och det innebär helg. Dock en lugnt helg för min del. Blir middag snart, sen Lets Dance och forhoppningsvis så ringer Mårten också så dår får jag prata lite med han. Imorgon är det sedan tävling, men jag ska inte springa för min hals är inte 100% än. Lördag kväll blir som fredag, lugnt eftersom det är träning på söndag. Far sedan in till Uppsala och på kvällen/natten kommer Mårten hem! WIHO!!! :D

Gå med i Gratisbio och samla poäng! Växla sedan poängen mot biocheckar eller presentkort. Klickar ni på denna länk och går med, ni behöver inte vara aktiva om ni inte vill, så ger ni mig några extra poäng. Som ny medelm får man också 50 poäng tror jag :P PROVA, det är ju gratis! Pålittligt? Ja det tror jag!
http://gratisbio.se/?RecruiterID=241648

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0