Det luktar gott!

Bara för att just nu håller jag på att bakar, eller nja, just nu står jag och väntar på att tigerkakan i ugnen ska bli klar. Det är den som luktar så gott! Den borde bli klar om si så där 5 minuter :) Efter den så ska även sirapskakorna in en sväng i ugnen! Wiho, äntligen har jag gjort lite nytta idag! Min dag har nämligen inget annat än vart seg. Vaknade vid halv tio tiden, gick upp och åt frukost. Vid 10 startade jag datorn och började peppa för försöken i simning (Mårten simmade 50 rygg och 4x100 medely). Dock så simmade han nästan sist i grenordningen så jag började städa mitt rum, ganska så där grundligt. Sen var det dags att simma! Och tyvärr vad jag kunde beskåda så såg det inte ut att gå så bra. Han missade b-final med typ 1 tiondel och hans insats i medely laget var ca 2 tiondelar över pers. Laget missade också a-final, vilket vart surt. Dock pratade jag med han via mess efteråt och det visade sig att han gått till b-final på ryggsimmet. Hur gick det till? En kille hade nämligen strykt sig ur finalen och då fick Mårten + en kille (de delade 17:e platsen) göra ett omlopp och Mårten vann över han och gick till b-final!!! GRATTIS! Så nu blir det att titta på finalen om en timme på livetiming!

Skit tråkig läsing för er oinsatta simfan men tyvärr. Det är ju faktiskt en liten bit av min nuvarande liv det här med simning så det är oundvikligt. Framför allt nu när det JSM, då cirkulerar nästan vardagen kring det :P

Fortsättning följer... Efter simningen studsade jag mest runt här hemma för mig själv och funderade på vad jag skulle göra fram till klockan 18.00 då finalerna går (SER NI?! Jag är helt paralyserad av simningen). Jag satte på en gamal film, Alla hans ex hete den på svenska (The little blackbook på engelska) med bland andra Britany Murphy i huvudrollen (hon som dog för inte så länge sedan :(...) och filmen var väl helt okej, väldigt lätt smält :P

Nej nu ska jag fortsätta med min hysteriskt roliga lördag :P


Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0