Brev från Portugal

Hejsan Sverige och resten av världen! För närvarande sitter jag på en rökig bar mitt ute i den portugisiska skogen med ett jätte långsamt internet. Men men, bättre något än inget! Just nu är vi inne på dag 5 på våran träningsresa och hittills har det varit bättre än förväntat. Väder prognosen sa regn i en vecka och fram tills nyss har det varit sol/uppehåll. I natt åskade det och regnade relativt mycket men solen sken när vi klev ur minibussen på första träningspasset :) Hela helgen har vi även befunnit oss inne i landet, mot spanska gränsen där tävlingarna var och vädret har vart otroligt behagligt även där. Tävlingarna gick väldigt galant och jag är nöjd. Benen är dock mindre nöjda eftersom träningsvärken och sega vader börjar ta form. Tur att vi ska ha teknik nu på eftremidddagen så man kan ta det lite lugnare.

Planen för resten av veckan är träning i efter middag, två träningar imorgon och en utflyktsträning på onsdag då vi åker bort en bit och tränar, äter lunch och tränar igen. På torsdag blir det sedan tidig uppgång för avresa till flygplatsen som ligger ca 2 h bort. Dock har jag hört vaga rykten om att Lufthansa som vi ska flyga hem med ska strejka, eller hotar med det :S Hoppas vi inte blir klar i Portugal allt för länge, det känns redan som vi vart här en evighet :P

Nej, nu regnar det och åskar för fullt där ute och snart är det dags att dra på sig svettiga träningskläder igen :) Ha det så bra i all snö yra, här nere lyser solen och det är 10 + grader :) och såklart ingen SNÖ!!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0