Vad är en jul på slottet...

En jul på slottet är som vilken dag som helst på slottet förutom att maten är extra fin och man får en present från kungen. Inget märkvärdigt! ;) :P LSS blev ju rånade igår när 32:a stod - en AK5C blev stulen och en soldat ner slagen. På självaste Lejonbacken av alla ställen. När jag står där är det minsan tystare än i graven... Idag har iallafall polisen varit här och pratat med våra befäl. TV4 gjorde ett reportage också och min avlösning (utan mig) ska presic gå på sina poster när dom filmar!!! Typiskt att man var nattpost just idag då :( Men jag har ägnat min jul till att baka inne på vaktexpeditionen - nästan lika bra!

Nu är det mindre än 2 timmar kvar till 120 min FRYS! Inatt står jag på post 7 - Slottsbacken! Vi snurrar lite på posterna så man slipper stå på samma post varje gång :) Har snart haft alla poster! Lejonbacken har vart den sämsta tror jag - den nomineringen var klar redan första timmen jag stod där :P

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0