Första lediga helgen

Första lediga helgen från lumpen på 2 veckor är redan över... Tiden bara rinner iväg! Men självklart har man hunnit med både det ena och det andra. Tog ett dopp i poolen och det blev en match i volleyboll (jag vann säger vi). För utom det har jag övningskört och lärt mig fickparkera. SUPER LÄTT!!! Sedan blev det middag hos kusinerna på lördagen och idag har jag tävlat i Sigtuna. Dock gick det inte så bra så det lämnar vi :P

Två veckor i lumpen har verkligen innehållit mycket. Första veckan var pain! De flesta funderade seriöst på att sluta eftersom det var så mycket drillning då. Andra veckan blev mycket bättre! Befälen blev lite mjukare, kvällarna blev tjänstfria och dagarna bestod av för det mesta roliga saker. Bland annat fick vi ut våra vapen! Vilket är en AK5C. Nästa vecka ska vi få provskjuta dem för första gången. Dessutom ska vi ligga i fält :) SPÄNNANDE!!

Nu blir det film och popcorn, imorgon är det tidig uppgång (runt 05. 40) :P

Höger vänster om ;)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0