Andra permissionen

Idag är det fredag och idag fick vi komma hem för andra gången :) Veckan har varit lugn och super bra på LSS och jag längtar redan tillbaka :)

Helgens planer är tävling imorgon sedan ska jag träffa Mårten på lördag kväll och på söndag blir det sedan avresa till LSS igen :) På måndag åker vi nämligen till Väddö och ska vara där måndag till söndag. Vi kommer att skjuta, skjuta och skjuta massor och självklart ha lite undervisning i massa andra roliga saker! Kommer som sagt inte hem nästa helg utan veckan fortsätter sedan på måndag till onsdag vecka efter Väddö på LSS. På onsdag kväll börjar dock en lång permission fram till söndag! Inte helt fel :) Dock ska jag tävla nästa helg och under långhelgen så det blir inte så mycket ledighet och dessutom missar jag massa skoj på Väddö med 31:orna :)

Nej nu ska fredag kvällen fortsätta med en efterlängtad kex choklad som ligger i kylen och kanske finns det något på tv också :)

H.V.O

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0