Smysigt

Hej bloggen!

Hur mår du? Tackar som frågar! Min sjukdom verkar hänga i även denna dag... hmm, vad gör jag för fel?! Näsan är för det mesta igen bommad och halsen värker lite, men det går åt rätt håll. Det värsta är nog att varje kvll innan jag ska sova så känner jag mig i princip frisk men så på morgonen... boom! Så är allt tillbaka igen. Det går i cykler. Aja, solen skinner så man ska inte klaga :)

Idag är det måndag och skolan har börjat igen. Det var ju surt eftersom jag gillade att sova ut på morgonen och kunna titta på film sent in på natten utan att ha dåligt samvete. Men men, även det blir långdraget! Sovmogon kanske det blir redan imorgon eftersom jag inte ska träna om halsen bestämt sig för att sitta i :) Men det återstår och se imorgon bitti!

Åter till dagen. Sitter som vanligt vid denna tid och väntar på att matte c ska börja! Världens jobbigaste håltimme mellan samhällskunskapen och matten eftersom den endast är 1 timme lång vilket betyder att det är onödigt att gå hem men det är fortfarande långdraget att sitta i skolan och vänta ut tiden. Hur som helst, nu är det bara 11 min kvar så jag tycks ha överlevt även denna måndag :) Efter matten blir det hemgång och matlagning. Får se vad frysen har att bjuda på idag, tror det lutar mot spagetthi eftersom vi helt otippt hittade 2 kg spagetthi hemma i skåpet igår! Köttbullar och ketchup till kan bli bra :) Efter middagen blir det sedan matshopping med mamma och pappa medan Mårten åker och tränar (om han känner sig frisk vill säga...)

11 minuter har blivit 9 så det böjar bli dags att packa ihop datorn och damma av matteböckerna igen :D

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0