Dåtid, NUTID, framtid

Påsklovet är i allra högsta grad igång och strax över. Det är trots allt torsdag och på måndag klockan 12.30 är det dags för lektioner igen. Dock med en läskig känsla eftersom nästa lov vi jobbar oss fram till är sommarlovet vilket inleds med studenten! Scary! Men men, nu tar vi dagen som den kommer. Leva i nuet är något jag och Mårten inte brukar ha problem med :)

Som sagt, nuet... Idag vaknade vi halv tio och slog på tv:n. Inledder i princip alltid mina morrnar med nyheterna och Efter 10 :) Vaknade dock upp med en hemsk känsla i halsen. Hostar och låter värre än värst! Kände det redan igår lite gran efter att jag tränat men i morse vr det ett faktum! Förhoppningsvis hinner jag blir helt återställd till söndag då det är SM Ultra!! Tur är iallafall att jag känner mig pigg och alert, så inget degande i soffan här inte!

Efter frukosten fick sedan Mårten en liten "vad-ska-jag-göra-med-mitt-liv-efter-skolan-känsla" och han plockade fram alla miljoner broschyrer och kataloger som vi lyckades samla på oss under SACO-mässan i december. Dock blev ingen av oss klockare i att leta något svar där eftersom det finns så mycket! Aja, anmälan till högskolan ska ju in nästa vecka (15 april) samtidigt som lumpen ska anmälas. Får se vad jag väljer...

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0