Stressad...?

Jag ser mig själv som en ganska lugn person, i de flesta fall. Visst kan man stressa ihjäl sig en del gånger, exempel som när man har rå bråttom till tåget eller jobbet men jag är långt ifrån en ivrig höna. En del tycker att jag verkar stressad men sanning bakom det hela är att jag gillar att ha någonting att göra. En eftermiddag och ligga och dö kolla på en massa tv-serier är inget för mig. Jag vill ha saker att göra! Så planerna för den restreande tiden av lovet kommer se ut på följande vis. Från och med imorgon, onsdag, åker jag till Uppsala för att jobba fram till kl 18.00 sen bor jag med Mårten i lägenheten till på fredag. På fredag förmiddag beger jag mig sedan till Sigtuna för att träffa min bästa vän Rebecca. Vi ska då tillbringa dagen hemma hos henne och fixa oss inför en stor tjejmiddag som vi ska gå på. Under fredag kvällen är det sedan middag och tjejkväll med en rad trevliga människor. Bor kvar där till lördag och kommer hem till Skepptuna under dagen. Packa upp, packa om och vidare till en tävling, Rodhenloppet. Det var det. Som sagt, jag måste ha något att göra!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0