Bakning

En aktiv dag. Det är vad det varit idag. Mårten steg upp långt innan mig för att träna, själv sov man till 10.00. Under dagen utförde jag sedan ett ärende på Gränby Centrum. Jag böt en tröja som hade ett hål i sig men de hade ingen i samma storlek så jag fick 70% av pengarna tillbaka + tröjan då. Inte dåligt! Mårten gick till doktor för att få sin svininfluens spruta... så han kommer troligtvis dö inom några dagar.. om man ska tro på hans klagande på hur ont han har :P Vid 14.00 tiden bestämde vi oss sedan för att köra en bakdag! Så vi promenerade till Willys, köpte på oss en massa bak ingredienser och satte igång. Det blev Snoddaskaka och chokladbollar!! :D Mycket mumsigt! Sen drog vi oss mot IKEA och köpte ett nytt lakan till sängen. Så nu är vi helt utmattade! Vi sitter i soffan och väntar på maten ska bli klar, hamburgare med pommes frites! Trevlig kväll!

Kommentera tack!
Postat av: Anna

Åh va kul att du skaffat blogg! den ska jag garanterat följa:) jätte fin design har du, jag fattar ingenting av designen haha puss <3

2009-10-29 @ 22:20:43
URL: http://annaahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0