Vuxenpoängen rullar in

Igår kväll tog Mårten och jag oss i kragen och gick på teater. Levande film kan man säga. Vi drog på stort, vi tog oss nämligen till Stockholm och gick på Kungliga Dramatiska Teatern, eller Dramaten som den också heter. Muntra fruarna i Windsor som teatern hette är en pjäs av William Shakespeare. Många kända svenska skådespelare var med och teatern var helt underbart rolig. Skratt i 3 h är aldrig fel! Men ska man ha kul kostar det också. Både Mårten och jag fick offra en kvälls träning för detta (synd..) och så kom vi inte ifrån Stockholm för än efter 23.00 så runt midnatt kom vi hem till lägenheten, super trötta och genom frusna! Men det var det värt!

Kommentera tack!
Postat av: erica

hihi vilken rolig grej! jag har då aldrig gått på dramaten :) söta ni är!

2009-11-15 @ 22:03:38
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0