Tight

Trots att jag bara vart vaken i 8 h så har jag hunnit med lots of stuff! Direkt när jag vaknade slängde jag mig på datorn (dock inte för facebook) utan för att hänga på livetiming.se, as nice ;) Nej men seriöst, Mårten simmar idag igen och jag skulle sen när han gjorde det. Hur det gick? Jodå, han hade väl som mål om jag inte minns fel att få under minuten men han fick 1 min och 7 hundradelar, surt men ändå grymt nära! Han var duktig i mina ögon! :) Sen då? Vidare till Maxi för att handla mat för morgondagen men innan det blev det en tripp in på Stadium, de har lite ombyggnads rea där så jag fick en svart addidas tröja och ett träningslinne för 339 kr! Super billigt för ordinarie pris skulle vara 600 kr. När jag sedan kom hem tog jag tag i mitt rum som såg ut som en helsicke, efter det blev det att baka två kladdkakor för imorgon och så gjorde jag en efterrätt till idag.. Juste, mina kusiner är här på middag, därför blir det efterrätt! Hur som helst! Tagga för imorgon, the big b-day :D

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0