Som klistrad

Hektiska dag! Upp tidigt som bara den för att åka till Uppsala på träning, det är därför jag vanligtvis bor i stan men just nu befinner jag mig hem-hemma. Vi hade iallafall en bra träning, blev ol-bana på 5,6 km ungefär. Mycket bra bana, lätt och mycket löpning. Min stackars rumpa!! Hur som helst, järnet till skolan, sen hem igen. Blev dock ingen kvällsträning idag men jag ska simma imorgon bitti istället. Har ju snott Mårtens USkort så bara att utnyttja det! :D Nu på kvällen har det blivit Paradise Hotel på tv6 play, missade gårdagens program :( Sen har jag tittat på SM Finalerna i simningen, mycket spännande!!! Nu är farmor och farfar här och Adam fyller år så det kommer bli fika snart! :)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0