Solsken

Solen skiner! Minns knappt senast den lös så här fint! Tråkigt dock att det är 10 plusgrader och sol den 21 november! Vart är snön?? Hur som helst! Gårdagen var en fin dag, lugnt i skolan som vanligt. Valde dessutom att bo i Uppsala till idag med älsklingen. Så medan han tränade så gick jag på stan! Hittade lite fina grejer, bland annat en skjorta fast det är en tunika. Ni fattar kanske inte? :P Sen ett par örhängen i rosetter, jätte gulligt och sist ett par underkläder ;) Allt för under 400:- tror jag allt. Sen blev det hem, städa lite och laga mat. Vi åt fajitas igår, mycket gott och för första gången lyckades jag med att steka kyckling!! Så stolt! Sen blev det inte helt otippat Idol och temat var ju KÄRLEK!! Alla var verkligen toppen men en sak är frustrerande! Hur i h*lvete kunde Erik hänga löst? Svenska folket, rösta på han i fortsättningen! Efter Idol fick jag sedan Mårten att titta på Twiglight, den första och han gillade den! Tänka sig :)

Just det! En liten lustig sak som hände i natt när vi låg och sov. Det var nämligen så att helt plötsligt går hallampan igång och i hallen står Mårtens syster Julia och hennes kompis. Det tog ju ett tag innan vi greppade det senare :P Så, vi fick nattgäster, helt otippat kan man säga men det gick bra! Idag då? Jo, vaknade 08.00 för att Mårten skulle på tränar utbildning så vi åt frukost tillsammans innan han åkte iväg. Sen tittade jag på Vänner, säsong 10, innan Julia och hennes vän vaknade. Pratade lite med dem innan de gav sig iväg igen. Jag tog då tag i lägenheten som såg ut som ett bombanfall! Men nu, några timmar senare är den i topp skick! Blev en pytteliten ommöblering, hoppas inte Mårten misstycker :P

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0