Puls: 175 slag

Tiden går verkligen fort just nu. Tänka sig, det är redan slut på torsdagen. Chill fredag imorgon med två lektioner, jobb och ev bio med älsklingen :) Sen var det ju helg helt plötslligt efter det! Dessutom räknar jag ju ner till den stora B-day som är den 29:e... bara 24 dagar kvar nu!! :D
Så, vad har hänt sen sist i mitt "stressiga" liv: Jo, möte med tränaren imorse. Vi gick igenom säsongen som vart och vad som ska ändras på inför nästa år! :) Sånt är kul!! Efter det var det lite skola och ett besök i Domkyrkan tillsammans med Daniel, Sigrid och Ida. Vi har som religionsarbete att besöka en kyrka, titta runt i den, gå på en gudstjänst och sedan intervjua en kristen person! Galet mycke!! Men nu är vi klara med det tyngast, skönt det! Sedan var det hem till Vallbygatan... Vallbyvägen? (vet inte vad den heter) och packa ihop för hemgång till landsbygden. Träning med Rånäs på kvällen och nu ska jag snart sova.
Måste bara skryta med att jag idag lärt mig något otroligt.. nämligen derivata!! På egen hand dessutom :D
Just ja!! Idag kom brevet också.. Det stora brevet från PLIKTVERKET och den 1 december är det uppställning i Stockholm för mönstring :D Galet kul det också! Den utbildning jag siktar på är som Insatssoldat i Uppsala på flygvapnet (fan va satsigt det lät). Men vi får se vart jag hamnar, förhoppningsvis inte norr om Uppsala iallafall... Jägarutbildningen i Arvidsjaur... hmm, NEJ TACK!!!
Hänt en massa spännande idag som sagt så jag är verkligen uppe i varv!! Roligt det eftersom vädret är pissigt och väldigt deprimerande!!

Kommentera tack!
Postat av: sofie

hej gumman :) allt bra? gå gärna in på min nya vid-sidan-av blogg som ja skaffat :) ses snart kanske.

kram

2009-11-06 @ 13:20:51
URL: http://somaka.blogg.se/
Postat av: Mårten

Det är Vallbygatan ;)

2009-11-07 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0