Oj vad det pluggas

Världens längsta onsdag! Eller nästan iallafall :) Inledde dagen med ett långt svenska b nationella. Det var skrivning det handlade om och i 5 h satt jag och skrev så att pennan glödde! Nu i efter hand är jag mycket nöjd med mitt resultat av dagens insatts! Efter skolan så drog jag hem och tittade på Vänner! Helt underbar serie! Sen kom Mårten hem och vi bestämde oss då för att titta på Gladiator, eller början av den. Sen fick vi fnatt och började baka energikakor :P Vi får ju skolbesök av Rune Larsson imorgon, han är ultralöpare och jag hittade det här receptet på hans hemsida. Det blev faktiskt bra tillslut trots att det såg mörkt ut några gånger :P Efter bakningen blev det middag och sen till jobbet... dock inte för att jobba utan för att slänga in en uppsägning. Ni hörde mig! Min tid på ProVoice är finito, helt över. Kände att varken tid eller motivation fanns kvar men vem vet, kanske dyker jag upp där senare. Det är trotts allt en fin arbetsplats men ett väldigt slit för ynka kronor :)

Kvällens planer: Skriva religions arbete (inlämning imorgon!)

Kommentera tack!
Postat av: Sigrid

Bra gjort angående jobbet, du har kämpat väl men verkade ju väldigt omotiverad nu så det var nog rätt beslut! :)



Ses i morgon, puss.

2009-11-18 @ 19:47:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0