Novembertävlingen

Arrangör: Tullinge SK
Plats: Tumba, Stockholm
.
Typ av pass: Orienteringstävling
Distans: Medel
Klass och banlängd: D21 - 3,7 km
Segrartid: 34:21 min
Min tid: 47:44 min
Placering: 15 av 25
.
Kommentar: Otrolig svår bana. Bommade redan till 1:an, vilket jag väldigt sällan gör! Sen bommade jag påväg till 2:an och 4:an. Körde väldigt lugnt, bana var svår och skogen var lite små stenig. Sprang med mina nya inlägg idag och jag vrickade till fötterna typ 10 gånger! Lite irriterande. Skönt iallafall att sista tävlingen är förbi nu! I övrigt så var vädret bra spring väder. + 7 grader, grå mulet, lite duggregn (knappt märkbart).

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0