Nattuggla

Klockan är över midnatt och 3:an visar en thriller från 1993.. Kvalité! Men innan denna film började så var det ju Robinson Karibien på tv. Säger varken ja eller nej för jag tittade bara med ett halvt öga, hade fokus på annat kan man också säga. Mitt under örådet fick jag dessutom ett inkommande samtal på mobilen från en mister ericsson så jag såg inte det viktigaste men i efterhand tror jag det var någon Jhonny som åkte.. Intresse på hög nivå.

Söndagens planer:
- Packa för yttligare en vecka i Uppsala
- Ev åka på fika hos min faster som blir 38 år
- Troligtvis bio kl 18.00 med Rebecca - gissa vilken; New Moon såklart!

Som ni ser är planerna preliminära, eller jag ska till Uppsala, det är säkert men det andra blir som det blir. Det visar sig med andra ord. Nej, nu ska jag sova. Natti.

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0