"Hemligheter"

Det regnar och är plusgrader ute men trots det är det snart jul! Till jul äter man ju god mat med nära och kära och såklart, Kalle Anka! Men det som ändå toppar självaste Kalle är ju klapparna och visst finns det inge bättre än att göra andra glada med sina inköp?! Den lilla "hemlighet" jag skyltar om är nämligen att jag håller redan nu på med julklappar och en av dem kommer att bli hemma gjord! Tro nu inte att det är något slarvigt ihop slängt och sådär utan detta är en grej jag slitit med många timmar redan och jag är långt ifrån klar! Satt nu ikväll ca 2 h och gjorde om allting för att jag ändrade mig! Denna lilla *** är ju då till en av mina nära och kära men jag säger inte till vem utan det visar sig den 24:e ;) Att ge bort home-made klappar är grymt mycket personligare än en tröja från H&M och dessutom så otroligt uppskattat! Om dessutom personen som gjort denna klapp slitit med den så att det syns så blir man ju varm i hela kroppen! Så, ett het tips är att göra egna klappar! Det är oftas billigt, beror på vad man satsar på såklart, och är man dessutom en liten pysslare av sig så blir det ju ingen tråkig tid man lägger ner. Klappen blir som sagt mer personlig och man kan göra något som passar personen i fråga på pricken! Så, sök runt lite på google bland saker man kan göra själv eller sök på egna presenter och liknade så kommer ni få upp många intressanta träffar. Det är bara din egen fantasi som sätter gränserna!! Lycka till! :)

Kommentera tack!
Postat av: Mårten

Nu blir man ju lite nyfiken ;)

2009-11-27 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0