Godnatt...

Att stiga upp 07.00 är ju inte så tidigt så därför borde jag kanske inte vara helt slut och utpumpad som jag faktiskt är men nu är det så att jag faktiskt är det. Trots att klockan är strax över nio på kvällen bara. Inledde dagen med några för få timmars natt sömn, 2 timmars friidrotts träning (TRÄNINGSVÄRKEN är på väg..). Kom sedan till skolan 12.20 och fick veta att vi inte hade någon lektion för än 14.30... Mindre kul! Sprang då runt bland skolans små gränder för att hitta en ostörd bänk där jag kunde läsa lite Brott och Straff, men icke. Satt mig utanför biblioteket (det var stängt) och började med läsningen... det höll i 4 sidor, sen höll jag på att somna.... Så, 3,5 timmars arbete nu på kvällen gjorde allt inte bättre utan jag drog enbart iväg 5 ynka ordrar... Det är inte bra!! :( Aja, dags att sova snart kanske för imorgon ska bli en bra dag, vi ska nämligen simma och vattenlöpa lite :P Intressant!!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0