Fredagsmys

Lång dag. vaknade 06.30, begav mig mot gymmet i turbo hastighet för att hinna med bålstabilitets passet som började klockan 08.00... och såklart var det inställt när jag kom fram :( Så det blev lite streching och styrka i armar, och mage :) Hade sedan lite matte c med derivata. Ingen i klassen fattade vad läraren snackade om men av erfarenhet vet jag att man måste läsa sig in på egen hand innan lektionen. Annars hade jag vart än av dom. The nuts. Sen blev det lite samhälle med film. Alltid välkommet! Sen bar det av mot jobbet... Lika tungt varje gång men idag gick det bra! Sålde 11 ordrar = 350 kr och vi fick sluta 10 minuter tidigare. OVANLIGT!!! Men nu är dagen snart över och det är helg!! Så, nu är det daxs för fredags myyyys!!!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0