Första dagen som 18

Gårdagen är över sen några timmar. Oj vilken dag säger jag bara! Helt utpumpad :) Gårdagen bjöd på fina presenter så som pengar till shopping och körkort, champagne, inredningsprylar till min framtida bil (rattmuff och doft gran), smycken, en hemma gjord duk och en baddräkt som jag ska använda när jag tränings simmar! Mycket saker! Efter kalaset åkte jag sedan till Uppsala och på natten, runt halv två, kom Mårten hem från Göteborg! Efterlängtat! Glömde sedan att ställa om larmet på klockan så någon morgonträning vaknade jag inte upp till i morse, det kanske var bra för jag var helt slut när jag vaknade i morse... På morgonen fick jag sedan frukost på sängen och ett paket av Mårten! Och såklart har han köpte presic den klocka jag önskade mig! Vilket minne han har :) Nu ska jag invänta på att han kommer hem så ska jag överraska han med hemma gjord pizza (köpte klar deg på Willys) och han ska även få ett litet paket även han :P Inget märkvärdigt men lite roligt!

Presenten från Mårten!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0