Film recension

I söndags blev det som sagt bio och det var New Moon på programmet. Vilket är en helt underbar film som alla bör se! Otroligt mycket bättre än första men jag tycker man bör ha sett ettan först för att hänga med på bitarna. Hur som helst, kvällen bjöd på en 2 h film och två till tre snyft tillfällen. Jag blev otroligt berord av filmen och nu, två dagar senare, vill jag bara se den igen och igen. Den dag den kommer på dvd ska jag införskaffa den. Efter bion delade jag sedan med mig av min upplevlese för en av mina vänner som är ett troget Twilight fan. Hon, vid namn Erica, föreslog att jag skulle läsa böckerna och helst på engelska vilket jag kommer att göra. Lånade nämligen new moon idag på bibblan (de hade inte twilight) så jag får ta dem lite bakvänt :P

Omdöme på filmen: 10 av 10!!! Bör ses av alla, se dock ettan först för enkelhetens skull!!


Kommentera tack!
Postat av: Erica

Bra Manda! :D

2009-11-26 @ 19:05:14
URL: http://ecsm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0