Estockholmo

Som rubriken lyder så var jag i Stockholm idag. Jag hade nämligen en fika inbokad med två härliga personer, Alexandra och Max, och anledningen till att jag träffade dessa två är enkel. Vi är släkt och vi umgicks dag och natt som små och nu på senare tid har inte setts på år och dar. Så, det blev en liten återträff. Vi promenerade runt hela Stockholm för att hitta ett café. Från Centralen, förbi Hötorget, ner till Stureplan och vidare runt och så bestämde vi oss för Café 60 på Sveavägen. Mycke folk men ändå mysigt. Vi drog igenom livet och det var helt underbart att få träffa dessa två igen :) Sen bar det av hem till Uppsala och här befinner jag mig nu, i soffan, framför soffan, bänkad framför sista avsnittet av Ensam mamma söker ;P Riktigt spännande!

Kommentera tack!
Postat av: Alexandra

Det var himla kul att ses:d Hittade länken hit från facebook!

2009-11-29 @ 14:03:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0