We were young, wild and free

HELG! Vilket betyder Idol, lugn och ro, träning, plugg och något annat också, vem vet. Dagen har iallafall vart som det vanliga. HÄRLIG! Skolan började 10.30 och slutade 12.20, vad mer kan man begära?! Sen blev det hem till Vallbygatan, packa ner allt och umgås lite med Mårten innan jag begav mig till banken för att fixa med mina konton osv och allt gick prima! Sen blev det hem och på bordet stod det tacos, alltid trevligt och efter middagen blev det ett dopp i badkaret! Så skönt! Nu ska det bli mer av Idol.



Fick ett otroligt fint kort i början av veckan av min vän Sofie! Hon har gjort det själv och det är ruggigt fint!!! Tackar! :)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0