Uppesittarkväll

Dagen före julafton, den 23:e, är det som många år tidigare Uppesittarkväll med Bingolotto. Den ända gång på året vi köper lotter och oftast utan vinst. Dock lyckades André hova in 100 kronor, kul för han! Förutom Bingolotto har jag sågat gran i grannens skog idag, den blev väldigt fin så det var mödan värd. Dessutom har jag och brödera klätt granen så nu är den festlig. Förutom allt detta blev det även 5 avsnitt av Desperate Housewives, säsong 1.

Just ja, idag kom lönen på 1202 kronor så jag drog iväg en beställning på HM.se och kläderna (en klänning och en tröja/tunika) levereras redan vecka 53, det är snart!! :)

Klänning - Gråmelerad

Tunika i vitt och en grå klänning

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0