Träning x2

Datum: 28 december 2009
Plats: IGU
Arrangör: Jag

Typ av pass: Kondition + styrka
Tid: Kondition = 45 min, Styrka = 1 h, totalt: 105 min
Intensitet: 100 - 180
Längd: 6,5 km på löpbandet, 509 kcal

Typ av övningar: Löpning på löpbandet i stegrande fart (mellan 8,7 km/h till 10,00 km/h). Styrkan blev det vanliga - utfallssteg med käpp och vikt, situps med och utan vikt, rygglyft med och utan vikt, guymmiband osv

Kommentar: Toppen träning! Blir samma sak dem 30:e december.

___________________________________________________________________________________________

Datum: 27 december 2009
Plats: Uppsala industriområde
Arrangör: Jag

Typ av pass: Power Walk
Tid: 60 min
Intensitet: 120 - 140
Längd: 6,3 km
Kcal: 325

Kommentar: Skön söndags promenad runt i Uppsala

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0