Sova ensam..

En torsdag man bara upplever en gång..förhoppningsvis. Vi befann oss nämligen på SACO mässan i Stockholm idag. För er som inte hänger med så var det en mässa för en massa universitet och högskolor, typ som gymnasiemässan fast ändå inte. Dagen var iallafall lånng och jag och Mårten trängde oss fram och tillbaka i mässhallen. Det var en hel del montrar och såklart ett helt hoope med gratis produkter! Trotts det var dagen faktiskt mest jobbig och lidande. En massa folk och ett massa funderande på framtiden. Bara tanken av framtiden gör en mörkrädd... Måste jag bestämma mitt liv just nu? Jag har ju nästan gjort det men om jag ändrar mig? Får jag det då eller... En massa frågor som framkallar svar i form av huvudvärk, ångest och lidande. Tror Mårten kände samma sak idag men nu är mässan iallafall över. Skönt!!!! Jag vet iallafall att jag troligtvis rycker in om 9 månader och jag får betalt så det blir som ett jobb och det är i Uppsala... PERFEKT!!! Nära till allt och alla :) Men men, nu skiter jag i det för stunden för jag lever i nuet istället. Planerar knappt och enbart viktiga saker... Vem vill veta vad hon/han ska göra om 10 år? Inte jag...

Nu är det dags att sova.. utan Mårten... eftersom jag är hem-hemma just nu. Bra och dåligt.

Kommentera tack!
Postat av: sofie

har kortet kommit fram?

2009-12-04 @ 12:47:53
URL: http://sofiemariakarlsson.wordpress.com
Postat av: Amanda Eklund

Ja det har det och det var sjukt fint!! Gu va duktig du är :D tack tack tack

2009-12-04 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0