Puls

Måndagen är snart över och veckan har börjat rulla igen. Idag inledde jag mina första vakna timmar till att springa ett maxtest på Röbospåret (vid Gamla Uppsala gravar) Det var fruktansvärt jobbigt! Ska strax koppla in min Garmin för att se vad jag hade för mellantider osv. Intresant med teknik!!! Förutom den träningen så var det skola som gällde, inte så värst jobbigt men men. För sekunden är jag ensam hemma, Mårten är och tränar sitt 4:e pass för dagen... galen! Kanske ska ge mig ut på en power promenad jag också, bara för att och för att jag får använda mina vikt påsar som man har runt vristerna. Det blir jobbigt att använda dem efter ett tag!. I övrigt måste jag läsa Brott och Straff till imorgon.. en hel del jobbiga sidor kvar i en väldigt ointressant och jobbig bok! Läs den, den helt ensam i sin kategori!

Förbättringar på bloggen innan årsskiftet:
Ny design
Mer bilder
Mer annat än vardagen

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0