Mellandagsrea, dag 3

Tredje dagen jag var ner på city idag ;) Fast inte för att mellandagsrean är så mycket att hänga i julgranen, det mesta dem rear ut är föra säsongens kläder som ingen köpte då.. sorgligt! Men alltid har jag gjort några fynd, vissa butiker har faktiskt en grym rea. På de senaste dagarna har det blivit en kofta från Kappahl (dag 1), ett par byxor från Weekenday(dag 2), en t-shirt från Carlings(dag 2). På Team Sportia blev det sedan en ny vinterjacka (dag 2). Idag blev det även en tröja från Stadium och sedan köpte jag sedan en spetströja från Gina, fast den var inte på rean :) Senare i veckan kommer även mina klänningar från HM! Nu blir det snart middag, tacos!!! :D

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0