Länge sen sist

Nästan en vecka sen vi hördes av sedan. Helt otroligt! Jag skyller på tiden för den bara springer förbi just nu :) Men iallafall, hänt sen senast? Massor såklart!

Fredagen var ju dagen då mitt kalas skulle hållas på Kalas! Vi hade iallafall as roligt och kvällen bjöd på en hel del intressanta faktorer. Först skulle ju alla hitta hem till mig vilket blev ett litet kaso, men det vara bara jag som upplevde det. Sen skulle vi bege som till busshållsplatsen och vi kom iväg lite sent så vi fick små jogga lite i högklackade skor. Inte så roligt men när vi kom fram så var bussen sen. Typiskt! När vi sedan satt på bussen upptäckte jag till min fasa att jag inte hade mitt leg med mig. Panik! Vi åkte iallafall till Kalas så de andra fick sätta sig så sprang jag och Rebecca ut till bussen. Från bussen ringde vi sedan en taxi som skulle hämta upp oss från lägenheten så det blev att springa från bussen hem för taxin hade redan kommit. Sen sprang vi upp i trapphuset två gånger sen satte vi oss i taxin till kalaset på Kalas! Pust! Sen var allting lugnt! Kvällen blev lyckad med god mat, gott sällskap, Idol-finalen på stor bilds tv och en massa dans!

Helgen gick sedan åt till att övningsköra innan jag på söndagen begav mig in till Uppsala. Veckan i Uppsala har vart som de flesta, fast lugnare. Måndagen var som vanligt, lite skola och mycket fritid. På tisdag blev det sedan simning, skola, shopping på stan med Mårten och kladdkaka! På onsdag var vi sedan lediga så vi valde att sova ut, ta en vinter promenad sen drog Mårten på möte och julmiddag med US, själv låg jag hemma och lite små sjuk. Idag, torsdag valde jag sedan bort skolan och just nu känner jag mig mycket bättre. Måste bli frisk för imorgon ska jag till Mårten för att han fyller år på lördag så jag ska vara där hela helgen och träffa hans familj :) Men det kan jag nog vara med på eftersom jag som sagt känner mig frisk redan nu.

Kvällens måsten istället för träningen är:
- Plugga på talet inför imorgon
- Plugga matte för morgondagens prov
- Och lite annat julstök

Kommentera tack!
Postat av: Sigrid

Hey, saknade dig idag! Hoppas du mår bättre i morgon.

2009-12-17 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0