De har lämnat mig

Jag känner att jag var inne i ett stim förut den tiden då jag kunde slänga upp två till tre inlägg om dagen! Dock verkar mina polare (de andra fiskarna i stimmet) ha lämnat mig för nu verkar det bli ett inlägg/ vecka.... Inte bra och det ska ändras omedelbart! Så vi börjar med en liten uppdate: I helgen var det Örbyhus för hela slanten eftersom Mårten fyllde myndigt, eller i siffror 18 år!!! Så det blev paket, god mat och en massa släktingar som jag aldrig träffat innan, lite nervöst var det allt men det gick bra och alla var super snälla och gulliga! Efter helgen i Örbyhus begav vi oss till Uppsala på söndag morgon redan eftersom Mårten skulle tävla på morgonen eller förmiddagen snarare. Efter tävlingen sedan var det hem, käka lunch, spela lite PS2 spel "Crash" innan vi begav oss till Fyrishov igen för en 20 min lång final. Sen blev det kväll och ingen av oss orkade laga mat så det blev hemkörning av två kebabrullar. Det var första gången jag åt kebabrulle och denna var super duper god!!!! Sen blev det film och mys. På måndagen var det sedan skolavslutning och det tog ca en timme sen hade vi avslutning med orienteringen. Medan Mårten sedan hade kvällsträning var jag på stan och letade efter de sista julklapparna. På vägen hem överraskade jag sedan Mårten med en godispåse som vi delade på medan vi kollade på Harry Potter och Halvblodsprinsen, dock somnade vi innan filmen var slut :) Så tillslut blev det tisdag och dagen har vart hektisk! Stack och tränade vid 10 tiden, sen mötte jag upp Jossan och Erica på stadsbibloteket, eller bara Erica kom för Jossan satt fast i trafiken. Efter det blev det att göra klart det sista på Mårtens julklapp (inget jag avslöjar här vad det är) och sedan fixa det allra sista innan jul. Så nu är jag hemma i Skepptuna över juldagarna och på lördag åker jag in till Uppsala igen för att fira mini jul med Mårten. Vi ska dessutom se Avatar i 3D, vilket kommer bli kul! Har hört mycket gott om den filmen. Nej nu blir det ett avsnitt av Desperate Housewives innan jag ska sova (klockan är dock redan tio över ett på natten!)

GODNATT!!! :)

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0