Dag 2 av 3 avklarad

Julhelgen rullar på i sin tysta ban. Igår var det jul hos farmor och farfar med pappas sida av släkten och idag var vi i Täby hos min morbror och mammas sida av släkten. Imorgon ska jag sedan till Uppsala och fira jul med Mårten. Det blir bara han och jag så inget avancerat mer än att vi ska byta julklappar, gå ut och käka och gå på bio. Längtar!

Igår och idag iallafall har det vart paket och en massa mat. Jag har inte vart hungrig sen igår men dagens mat gick ändå ner. På tal om paket så fick jag en massa fina saker av mina släktingar:

- Längdskidor med stavar och pjäxor av mamma och pappa
- Parfym av min morbror och moster
- Scrapbooking av mamma och pappa
- Myssockor av min faster
- Pengar av farmor och farfar
- Presentkort
- Sminknecesär av min moster
- Skål från Kosta Boda av mina kusiner
- Strupbyxor i svart, grått och svartglittriga av mamma och ett par av farmor
- Löparkläder av mamma och pappa
- Skål av farmor

En mängd med prylar kan man säga! Allra bäst var nog skidorna så vi får hoppas att jag kan lära mig det riktigt bra så det blir en kul grej att hålla på med. Vasaloppet 2011!!

Imorgon, lördag den 26:e, är det som sagt jul med Mårten :) Det kommer bli jätte mysigt för jag har inte träffat han sen i tisdags och den dagen sågs vi inte särskilt mycket ändå eftersom jag var tvungen att fixa det sista inför julen så det var några dagar sen. Igår pratade vi i telefon i 2 h och idag blev det 1 h :P Mest vara skitsnack men ändå roligt att få prata! Men imorgon än de reunion och det är som sagt bio på schemat. Vi ska gå och se Avatar i 3D, bara hoppas den är lika bra som alla säger. (150 kr kostade den) Men innan bion ska vi ner på stan och käka, troligtvis på någon av kinarestaurangerna på Kungsgatan, kanske på den som vi var på vår första eller andra dejt på... minns inte riktigt när vi var där men vi hade iallafall knappt var ihop någonting då :) Kärt återseende!

Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0