Bio och middag

Jul nummer tre går mot sitt slut. Jag fick en jättegullig t-shirt av Mårten. Den var lila och så stod det "Jag älskar dig Amanda" på den och ett hjärta! Gulligt! Av mig fick han en kalender som man hänger på väggen men jag har gjort den helt själv. Gjorde den i Microsoft Publisher 2007 och gick sedan till tryckeriet och tryckte den. Av tomten fick jag och Mårten sedan en mini julgran i plast, perfekt att ha i lägenheten! Sedan fick jag ett super fint armband av Mårten föräldrar, visar bild nedan! Av mina föräldrar fick Mårten en klockan :) Nu är Mårten och tränar, hurtigt, och jag ska avsluta städandet och börja byta om och göra mig i ordning :)




Kommentera tack!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din e-post: (bara jag ser den)


Din bloggadress:


Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0